åtta fantastiska månader...

Ni undrar säkert om min rubrik, och det är faktiskt så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i åtta månader idag. Just idag, den 8 mars.
8 månader ♥ jag älskar dig.
Robin
du är mitt allt, hela min värld! :)

Idag ska jag hem en jätte snabb runda, sen till stallet (också en snabb runda) och sen till körskolan, sista teorilektionen idag!!!! När den är slut kommer Robin och hämtar mig så ska vi hem och bara mysa! :) Har inget annat roligt att berätta för tillfället så.. vi hörs! :)
xo


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag älskar dig mitt hjärta! <3

2011-03-08 @ 21:27:18
Postat av: jenipeni

men duktig du är med körkortet då! får ju ångest för jag har ju inte ens skrivit in mig än, haha.. :(



och grattis till kärleken!

2011-03-08 @ 22:10:09
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: jenipeni

duktig du är med körkoret! jag får ju ångest för jag har ju inte ens skrivit in mig och jag är 19.. :(



och grattis till kärleken!

2011-03-08 @ 22:11:19
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0