fortsätter skriva....

Hey alla. Vet fortfarande inte om alla kan se min blogg. Men jag fortsätter skriva lite emellan åt ändån! :) Idag har jag och Robin gjort ett tappert försök i att mocka ur hagen till Pieter.. Men efter ca 45 minuter av svett och massa skratt i all lera så gav vi upp och ringde min syster AK, så hennes sambo kommer imorgon med traktorn :blush: liiite mer effektivt kanske! Med tanke på att där är bajs ända sen i somras och han står ute varje dag, hm.. Ja nu kan ni kanske tänka er hur mycket där ligger :D hehe..
Nej, nu ska jag släppa min data och hjälpa Robin med hans naturkunskap-läxa :P börjar 12 imorgon så hinner med att sola och göra prov på körskolan innan dess, sweeeet! :)
Sov gott sen när ni ska sova, puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0