friday all day

Hej fina läsare :) Ni undrar kanske varför jag inte har bloggat sen i tisdags? Det har iallafall varit så att vissa inte kan läsa min blogg, att själva internetet har startats om och ja en massa sånt :S du som har läst detta och om bloggen stannar kvar på din internetsida, snälla kommentera så jag vet att det fungerar igen! :) 
Min dag- har jobbat några timmar i eftermiddags och några timmar nu ikväll, däremellan hann jag laga mat och få veterinärbesök! Goda nyheter, får sätta igång rackaren nästa helg!! :D
Nu sitter jag med färg i håret, så ska skölja av det nu och sen sätta på en bra film. Dejt med kudden sen, hehe. Saknar min plutt. Godnatt allihopa, ha en bra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Melissa

fin blogg. <3

2011-03-20 @ 15:04:44
URL: http://mymelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0