godnatt världen! :D

Ligger i min säng nu med datan i knäet, ska strax stänga ner allt för idag och bara sova riktigt bra. (hoppas jag!!) Har fått ont i ryggen de senaste dagarna, värre än vanligt. Spelar liksom ingen roll heller om jag vänder på mig femtioelva gånger, eller om jag sover i min säng eller Robins.. Ändå lika ont :S mysterium det dära.. För övrigt ikväll så fick jag höra lite onödiga kommentarer från vissa angående bloggande och läsande av andras bloggar  (inga namn nämnda). Men sånt gör mig så frustrerad. So what om folk skriver i bloggar? Jag skriver för jag tycker det är kul och för att vissa faktiskt vill läsa min blogg. Jag försöker inte bli nästa Kenza eller Kissie, det är bara skönt att skriva av sig! Jag tycker det är kul att läsa andras bloggar och jag tycker om att skriva i min egen. Så är det! Så när man får kommentarer som inte ens är seriösa så blir man rätt irriterad. Avundsjuka kanske? De sägs ju att allt skit grundar sig på det. Aja, vem vet. Nu ska jag iallafall sova.
Om någon tog åt sig, ta inte illa upp. Just a bad hair day, eller något.. Haha ;)
Godnatt små ♥'an.

Kommentarer
Postat av: Nathalie LARSSON DÅ VA!

keep up the good work!

jag läser och jag tycker den är awesome :D

2011-03-10 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0