inte sjuk nu...!

Har mått skumt i flera dagar, hade ont i huvet igår som attan och igårkväll fick jag feber och riktigt ont i magen. Kändes som att jag skulle kr*kas! :( Imorse när Robin gick till sin praktik så var det inte ett dugg bättre, försökte somna om men det gick inte så bra.. Och ont i ryggen har jag?! Vad är detta liksom.. Jag har inte varit sjuk på något sätt sedan långt innan jag och Robin blev tillsammans, skulle tippa på att det är säkert ett helt år sedan.. :S Och så ska vi till hbg ikväll och träffa Effi & Adrian.. Hoppas verkligen att jag mår bättre tills dess! Nu ska jag iallafall vila lite tills pappa kommer och hämtar mig, sen blir det stallet, duschen & tillbaka till Åstorp i eftermiddag! Hoppas att ni alla får en bra fredag! :) puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0