måndag, och fortfarande sjuk!

Hej alla fina ♥ Ja, som rubriken lyder så är jag fortfarande sjuk. Dock känner jag mig jätte mycket bättre idag jämfört med igår! Så det är ju ett plus.. Och ett annat stort plus är att min söta lilla häst också verkar känna sig bättre, han var piggare idag iallfall! :)
Idag har jag varit i Klippan och hämtat medicin till Pieter, varit på lantmännen och köpt ny salsa mix (superbra), varit med pappa och handlat mat och sen lagat min FAVVO-SOPPA! :D (hemgjord köttfärssoppa!!) Rätt okej dag för att vara sjukling.. hihi. Om jag får behålla all mat jag äter idag, så går jag till skolan imorgon! Bra resonemang tycker jag ;)
Nu ska jag se om det går något bra på tv'n, annars får jag väl sätta på en film! :D

Puss & Kram
ps, om ni har problem med att läsa min blogg så säg till! för vissa gånger man går in på min bloggsida så startas hela sidan om :S jätte konstigt! men som sagt, säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0