nu verkar det fungera?! mer än väl...

Haha jag tror att jag har lyckats! :thumbup: Så tänkte ge er ett litet mer 'seriöst' inlägg nu..
Min dag har bestått utav pojkvän, jobb och häst! Ja, det var nog allt. Stötte på lite roliga händelser på jobb, vilket alltid är trevligt ju! (för er som inte vet så jobbar jag på conditoriet i ljungbyhed) när jag har tid dvs.. Idag satt jag med körkortsboken samtidigt som jag tog kunder imellanåt, det gäller ju att planera, som min käre körskolelärare säger åt mig att göra. Ibland undrar man vad för ont man har gjort dem. Men om tre månader ska jag ha mitt körkort, så är det bara! Och det betyder ju också att man slipper den tråååååkiga körskolan!! :D
Nu snart (när jag orkar) ska jag skära upp gurkstavar, göra vitlöksdippa och sätta på en bra film! Kanske fixa lite med bloggen samtidigt! Några idéer på vad som kan göras? :)
Imorgon ska jag till min käre pålle tidigt, sen till körskolan (köra i äholm med evsi) och sen till min älskade & underbara pojkvän. :love:
Skriver kanske något mer sen, lavio!

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN

sv: hihi min flygande köttbulle ;D

2011-03-09 @ 21:41:26
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0