Söndag 13 mars!

Hej kära läsare :blush: J*klar som dagarna bara flyger förbi, vi är redan i mitten på mars ju! :O Och jag är fortfarande sjuk i maginfluensa så därför har det inte blivit alls mycket skrivande de sista dagarna.. Mått riktigt dåligt! :( Nu är jag iallafall hemma i Ljungbyhed, ganska skönt att vara hemma när man inte känner sig helt okej. Blir ingen skola för mig imorgon, ska hämta medicin till Pieter på apoteket & fixa i stallet bara! (Fast mest sova, hehe ;)) Ikväll blir det bara tvn! Sofias änglar nu, Bones kl åtta och Pretty Woman kl nio! :D
Tack min prins för denna helgen. Du är bäst :) älskar dig!
Puss& Kram
ps. det är riktigt kul att se statistiken på min blogg, hur den stiger varje dag! :) glöm inte kommentera!!

Kommentarer
Postat av: My

Pieter såg mycket piggare ut idag tyckte jag :) Jag tog inte in honom, tyckte jag var lite tidig och det var flera ute så jag tänkte han kunde få lite mer friskluft. Men shit vad tråkiga hagarna är nu :/ Lera i mängder :(



Krya på dig!

2011-03-14 @ 20:02:39
URL: http://www.nogg.se/primeur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0